jak sie buduje dom z bali

Próbki Code Zaawansowane, a Best Practices Korzystanie Flash ActionScript 2.0

Byłem niedawno zadanie zbudować solidne i łatwe w utrzymaniu systemu z napisem w kilku plikach XML i przypisać do modelu obiektowego w celu przetworzenia oraz inne, ogólne, manipulacji. System wyświetlane informacje w wielu fantazyjnych indeksowania i animowanych sposobów, a potem wrócił do danych z powrotem do dzikiego dzikiego internecie, gdzie stał, zgadliście, utrzymywały się po raz kolejny.

I zaprojektował system za pomocą interfejsów i klas bazowych tak, że mogę skorzystać z Object Oriented możliwości języka ActionScript 2.0. To było moje pierwsze doświadczenie w takiej głębokości, przy ogromnej tablicy tablic, obiekt żonglerki i sortowania, zajęcia dynamiczne, i tym podobne, które są z natury dostarczonych i dostępnych w programowania środowiska ActionScript 2.0, że my, tak czule, nazywamy Flash.

Jak we wszystkich ActionScript 2.0 programowanie; Im bardziej złożony system, tym mniej trzeba wspierać hallux leczenie w miarę postępów. Model obiektowy, że miałem przeznaczone było całkiem proste, jednak jest bardzo mało rozmowa, a jeszcze mniej udokumentowana pomoc i materiały referencyjne ciągu Flash dla tych typów bardziej skomplikowanych przedsięwzięciach obiektowych modeli z napędem.

Możliwość dokonać wielkich rzeczy w obiekcie modelowane i ramowego inżynierii rodzaju sposób nie istnieją w narzędziu, ale często wydaje się, że Adobe nie chce to programowanie klientów do korzystania z ich produkt jest najpełniejszym zakresie. Z bardziej pozytywnej perspektywy, być może nie widzą potencjał, jak my, modelarzy i architekci świata robić. Z mojego kontekstu i doświadczeń, jako jeden zaczyna odsłaniać bardziej złożony potencjał zakopane głęboko w technologii Flash, zaczyna się znaleźć dość zagubiony i samotny, i to szybko.

Wpis zawdzięczamy