jak sie buduje schody

Bardziej dostępne: Po godzinach dostępności może być bardzo ważne dla pacjentów. Niewydolne pacjent nie chce iść na pogotowie i twarz długo czekać i duży rachunek. Będąc dostępne po godzinach, twoja praktyka pomaga swoim pacjentom uniknąć niepotrzebnych wizyt pogotowie.nasza strona internetowa

Są wady korzystania z usługi poczty głosowej na żywo po godzinach. Niektórzy pacjenci są niewygodne pozostawienie wiadomości z poczty głosowej, ponieważ problem jest wrażliwy charakter. A niektóre usługi sekretarki nie ostrzega lekarzy na wezwanie w sposób terminowy.

Korzystanie z jakości zautomatyzowana obsługa sekretarki zwiększa dostępność do lekarza dyżuru. Znajdująca się na wezwanie lekarza natychmiast odbiera komunikaty pacjenta, mogą słuchać reklamacji u pacjenta własnych słów i podejmować lepsze decyzje Triage.

Reaguj: Letting dzwonek telefonu bez odpowiedzi i zajęty sygnały są bardzo frustrujące, gdy pacjent wymaga praktyki. Dobrym zautomatyzowana obsługa sekretarki telefonu może wyeliminować sygnał zajętości, bezpośrednie dzwoniących do właściwego działu, i zapewniają, że każde połączenie zostanie odebrane szybko. To zależy od praktyki do powrotu połączenia w odpowiednim czasie.

Komunikować Często: Dobra komunikacja jest podstawą silnej relacji z pacjentem. Biorąc pod uwagę preferencje komunikacyjne pacjenta jest coś, co można ustawić swoją praktykę od siebie i stanowią istotny bodziec dla satysfakcji pacjenta. Wiele praktyk nie udało się przystosować do zmian w preferencjach komunikacyjnych pacjenta i stylu życia.

Dzisiejsze pacjenci wolą komunikować się przez telefon i e-mail. Praktyki lekarskie powinny reagować na zmiany w preferencjach komunikacyjnych pacjenta przy użyciu wielokanałowego zautomatyzowane usługi przypomnienia o spotkaniach. Dobry serwis automatycznych przypomnień wysyła komunikaty interaktywne, które pozwalają pacjentom łatwo potwierdzić lub anulować nadchodzące spotkanie, czy ta wiadomość jest wysyłana drogą mailową lub telefonicznie.

Pacjenci doceniają przypomnienia o spotkaniach i docenić ich jeszcze bardziej, kiedy te przypomnienia są interaktywne i uczynić odpowiadając łatwe. Zwiększenie zadowolenia i promowania dobrego zdrowia jeszcze bardziej wysyłając inne rodzaje automatycznych wiadomości, takie jak wyniki laboratoryjne i zaleceń profilaktycznych badań przesiewowych zdrowia.

Susan Linton jest ekspertem w dziedzinie technologii medycznej.

Wpis zawdzięczamy