jak buduje sie jachty

Szybkie porady dla Poprawa pacjent wyniki satysfakcji

Z Internetu, poczta pantoflowa o swojej praktyce osiąga więcej ludzi niż kiedykolwiek. Strony internetowe, takie jak vitals.com, drscore.com i ratemds.com pozwalają pacjentom, aby ocenić lekarzy anonimowo. Rzeczywistość jest taka, jak w każdym biznesie, reputację swojej praktyce jest ważne, zwłaszcza gdy chodzi o uzyskanie nowych pacjentów. Satysfakcja pacjenta pomaga zachować istniejące pacjentów i budować pozytywną reputację. Oto kilka krótkich porad na poprawę jakości obsługi pacjenta i zadowolenie.

Czas oczekiwania: Górny zarzut, że pacjenci mają to długi czas oczekiwania. Prowadzenie pacjentów czeka długi czas sprawia, że ??czują, że ich czas nie jest uważane za wartościowe.

Większe praktyki mogą rozważyć dodanie czek samoobsługowej w kioskach i tabletów z ekranem dotykowym, jak zostały one pokazane w celu zmniejszenia czasu oczekiwania.

Praktyki wszystkich rozmiarach, w tym tych o ograniczonych zasobach, można skrócić czas oczekiwania, oferując funkcje samoobsługi na stronie praktyce. Twoja strona praktyka może wahać się od prostych (np, miejsce, gdzie pacjenci mogą uzyskać dostęp do formy i kierunki do kompleksu (portal pacjenta).

Potencjalny pacjent funkcje Web-based samoobsługowych:

Bill Pay

Dojazd do firmy

wnioski o Wizycie

Formy (np wywiad lekarski kwestionariusz)

Kierunki i godziny

Wyniki badań laboratoryjnych

Wysyłanie i odbieranie bezpiecznych wiadomości

Waits są czasami nieuniknione. Możesz sprawić, że czas oczekiwania mniej bolesne od (1) komunikowania się z pacjentem – wyjaśnia, dlaczego tam czekać i jak długo to będzie, (2) aby dowiedzieć się więcej kliknij tu. stworzenie przyjaznego środowiska poczekalni. Dodaj niedrogie akcenty takie jak bieżących czasopism, materiałów edukacyjnych, bezpłatną kawę i wodę, i tak dalej. Uznając opóźnienia i sprawdziany z pacjentem zwykle pomaga uczynić czekać mniej bolesne.

Wpis zawdzięczamy